27 Nisan 2008 Pazar

GELİNCİKLİ ÇANTAM




















Nihayet bitirebildim dostlarım. Nisanın 7 sinde doğum günü olan arkadaşım Hatice için aylar öncesinden başladığım çanta doğum günü bitmesine rağmen daha bugün tamamlandı. Derslerim çok yoğun olduğu için öremiyordum. Ama sınav sonuçlarım süper ötesinde süper gelince bu moralle bir aldım elime ve bitirdim. Çantanın yapımı çok kolay. Çünkü öğretmenim çok güçlü. Kim mi hemen söyliyeyim tabiki BİR YUDUM HOBİ ablamız. Ben ona diyecek kelime bulamıyorum.Ve helal olsun diyorum.Çantanın yapılışını görmek isterseniz adresi hemen yazıyorum.http://biryudumhobi.blogspot.com/Valla buraya tıklayın deyip
açtıramıyorum kusura bakmayın. Laf aramızda daha öğrenemedim ama çalışmalar devam ediyor. Altın Örgü Forumuna üyeyim ama 2 aydır bir avartar bile ekleyemedim. Buda aramızda kalsın haaaa!!!

Ben yaptım.Sıra sizde inanın fotoğraf gözlerin gördüğü güzelliği yansıtamıyor. Yani yapılan el emeği fotoğraftan bile güzel oluyor.

SAYGILAR.....

2 yorum:

Gönül dedi ki...

yavrukuşum iadeyi ziyarete geldim:))) polisim süpermenim üstüne alınma istisnalar kaideyi bozmaz kameranın arkasını bilemeyiz ama bize gösterilenler doğrultusunda meslektaşlarına kızgınlığımız devam ediyor...hem sen artvin de görevlisin belki burdakiler daha acımasızdır hee jopları vuruşları hala gözümün önünde valla olmaması gerekirdi bu kadarı:((( neyse bu arada kızın çok tatlı maşallah allah bağışlasın...sitenide inceledim geçmişl doom gününüde kutluyorum:))) ayrıca leziz yemeklerinde pek güzel görünüyor ellerine sağlık canişkom:))) sevgilerimle öpüyorum

biryudumhobi dedi ki...

canım eline sağlık arkadaşın iyi günlerde kullansın. linkimi vermişsin teşekkür ederim canım beğenin ve güzel sözlerin için...