15 Haziran 2008 Pazar

SOSİSLİ YUFKA

Host unlimited photos at slide.com for FREE! Canım arkadaşlarım benim bir kurtarıcı tarifim daha. Misafir geldiğinde yada özel yemek ziyaretlerimde hazırladığım kurtarıcım. Bu tarifi bir blogcu arkadaştan almıştım ama kim olduğunu hatırlamıyorum inanınki. Malzemeler: İstediğiniz kadar yufka ve içine yetecek kadar sosis ile kızartmak için sıvı yağ. Hazırlanışı: Yufkaları ikiye katlayın. Düz olan kısımlarına sosisleri yerleştirip sigara böreği gibi yuvarlayın. Sigara böreği haline getirdiğiniz yufkadan 5 er cm. eninde kesip uçları açılmasın diye hafif ıslatın ve hazırladıklarınızı bol sıvı yağda kızartın. Servis yaparken üstlerine birer kürdan batırın görüntü daha hoş oluyor. SAYGILAR..........

2 yorum:

Gönül dedi ki...

canikom sen okadar kiloyu nasıl verdin maşallah vallaaaaa sırların varsa söyle vallaaaa sonu fena olmaz tehditse tehdit eheheheheheheh:))))) yavruceylanımmmm sağolasın ..ama yazın blog alemine bi rehavet çöküyor bilmem nedendir tatil moduna giriyoruz sanırım ondan:)))) çok öpüyorum seni ooo börekk varyaaa muhteşem görünüyor ama yağda kızarmış gibi aman haaa....almayalım verdiğimiz kiloları...hade çok öpüyorum seni ..fıstık kızını öp benim için...sevgilerimle kaluver:))))

Adsız dedi ki...

merhaba canım
bunu fırındamı tavadamı yaptın
ben bunu tavada yapıyorum genelde çıtır çıtır oluyor. ellerine sağlık kahvaltı için güzel bir alternatif sevgiler
http://sadiye-yemekzamani.blogspot.com/