17 Haziran 2008 Salı

FOSUL

Host unlimited photos at slide.com for FREE! Host unlimited photos at slide.com for FREE! Host unlimited photos at slide.com for FREE! Valla arkadaşlarım ben yapmadım.Kayınvalidem yaptı.Tam bir Karadeniz kadını.Hemen Malzemeleri ve yapılışını vereyim deneyin harika oluyor. Amaaaaaaaaaaaaaaaaaa ne varki çok zahmetli. Hani bana yap deseler vaktim yokki nerdeeeeeeeeeeeeeeeee. Malzemeler: İstediğiniz kadar patlıcan, Buğday unu veya mısır unu, çok az sıvı yağ. Hazırlanışı: Patlıcanları 1. resimde görüldüğü gibi közleyin ve soyun. 2.resimde görüldüğu gibi unlayın ben buğday unu kullandım. Ve Tavaya çok az yağ gezdirip kızartın.Oh Oh valla harika oluyor. Yemede yanında yat.Tuzlamayıda unutmayın!!!! Not: Kahvaltılık olarak harika oluyor.Patlıcanları önceden közleyip no frosta atıp yeneceği zaman kızartabilirsiniz.O zaman uğraştırmaz. SAYGILAR..........

1 yorum:

biryudumhobi dedi ki...

canım bende karadenizliyim trabzonlu
bizde yaparız ve çok severim ama biz közlemeyiz patlıcanı bıçakla 4 e böleriz sapını koparmadan sonra haşlarız ve una bulayıp kızartırız
çok çok severim özellikle köy patlıcanı satılır açık morlu onunla harika olur