18 Nisan 2010 Pazar

DUA' YA İHTİYACIM VAR.

Dostlarım 11 Nisan 2010 Pazar günü hayatımın belkide dönüm noktası olabilecek bir sınava girdim. (Yurt Dışı Misyon koruma yani Büyükelçiliklerde Görevledirme Sınavı) Sınav banim için kötü geçmişti ama herkesin kötü geçince benim için bir şans daha doğdu. Sonuçlar 24 Nisanda açıklanıyor. Yaklaşık 7-8 aydır bebeğimi kaybettiğim günden beri ders çalışıyorum. Kızımdan eşimden ödün vererek çalıştım ama kapasite işte biryere kadar gidiyor. Şimdi ümidim Barajın düşmesi. Lütfen Dostlarım O Güzel gönlünüzden küçük bir dua geçirin benim için. Kimin Duasının Kabul olacağını Yüce Rabbim bilir. ALLAHIM SENİN HAYRIN, SENİN KABULÜN SENİN RIZAN İLE ŞU SINAVLARDAN BAŞARIYLA ÇIKMAMI SAĞLA YARABBİM. AMİN.

2 yorum:

gelibolu17 dedi ki...

Canım benim İnşallah Güzel Allah'ım senin güzel gönlünün istediğini versin sana,Allah gönlüne göre versin,ama tabi hayırlısıysa:)
çünkü bizim hayır sandıklarımız şer olabilir,şer b,ildiklerimizde hayır olabilir...
onun için istemek,dua etmek bizden Takdir Yüce Allah'tan...
Dularımdasın canım.sevgiler selamlar...

Adsız dedi ki...

hayırlı akşamlar...yazınızı okudum çok sıcak içten...rabbim gönlünüzün istediğini tabiii sizin için hayırlısını versin sevgiler....