17 Ocak 2009 Cumartesi

RENKLİ TOPLAR

Valla arkadaşlar bu güzel tarif bana değil "Portakal Ağacı" bloğundan sevgili Hatice arkadaşımıza ait.Harika görünüyor değilmi? Şubedeki arkadaşlarım toplanıp bana gelmeye karar verdiler onlara çok özel bir şey yapmalıydım ama ne? Sonra blogları dolaşmaya başladım. Ve Portakal Ağacındaki tarifi buldum. Hatice benim yemek konusunda duayenim. Birçok şeyin yapılışını ondan öğrendim ve bu bloğumada ondan özenerek (Eh birazcık kıskanarakta diyebiliriz) başladım. Renkli Topların yapılışı çok basit. Malzemeler: 4-5 Adet Orta Boy Patates 2 Yemek Kaşığı Tereyağ 1 demet Maydanoz 1 demet Dereotu Rendelenmeş Havuç Kırmızı Biber Karabiber Kırmızı Lahana (En güzel görünende bu) Tuz. Yapılış: Bütün yeşillikleri küçük küçük kesip ayrı tabaklara koyun. Havuçları ve Kırmızı lahanayı mutlaka rendeleyin. 1 tabak karabiber ve kırmızı biberide hazırlayın. Patatesleri güzelce püre yaparmış gibi haşlayın kabuklarını soyup iyice ezin ve biryandan da patates sıcak iken 2 yemek kaşığı tereyağ koyun ve karıştırmaya devam edin.Tuzunuda eklemeyi unutmayın. Elinizde Ceviz büyüklüğünde toplar yapıp hazırladığınız tabaklardaki malzemelerin içinde bu topları yuvarlayın. İşte Bu kadarrrrrrrrrrrrrrrr. Sunum harika. En az Hatice arkadaşımın ki kadar güzel oldu. SAYGILAR.....

Hiç yorum yok: