25 Ocak 2009 Pazar

PONPONLU ÇANTA

Merhabalar arkadaşlar.Nihayet çantamı bitirebildim.Ve hemen size göstermek istedim. Yapım aşamalarınıda sırasıyla hep fotoğrafladım.Ayrıca bu çantadan 2 tane yapıldı ha bunuda söylemeden geçmiyeyim. Biri görümceme biride kızkardeşime yapıldı. Bu çantayı simli kalın ipler ile ördüm ve kendim çok beğendim. Eşimde beğendiğini dile getirince tamam emel sen bu işi yırttın kız dedim.Hep yemekmi ekliyeceğiz birazda örgü ekliyelim bakalım.Çantamı başlar iken 16 zincir çekip başladım ve zincirin çevresini arttıra arttıra önce alt kısmını ördüm. arttırma kısmını bırakıp örmeye devam edince çanta kendiliğinden yukarı doğru dönüyor zaten. Buradada sık sık yere koyup "V" şeklinde gitmesine özen gösterdim. Kimi yerde arttırdım kimi yerde arttırmadan ördüm.Sonra sap ve astar aldım. Önce sapları sonra içine astarı ve en sonda fermuarını diktim. Ayrıca dikiş makinam falanda yok. Elde yaptım. Ponponunuda taktık çanta bitti. Yakından bakmak isterseniz resimlerin üstüne tıklayın yeter. Bence güzel oldu ya sizce? Not:Ayrıca fotoğraf makinamın tarih ayarı bozulmuş galiba dün akşam çektiğim fotoları 2007 tarihli gösteriyor. Kusura bakmayın artık napalım. SAYGILAR.....

Hiç yorum yok: