29 Ocak 2009 Perşembe

SAÇ ÖRGÜLÜ ATKI VE BERE

Evet dostlarım nihayet bunuda bitirebildim.Flar,Çanta, Atkı ve bere hepsini bir arada başladım ve aynı zamanda bitirdim. Hangisinden canım sıkılsa bıraktım diğerine geçtim.Bu atkı ve bereyide görümcemin kızı Tuanaya yaptım.Güle güle taksın ama fların fotosunu çekmeyi unuttum. Hediyelerimide gönderdim. Birdahaki sefere artık. Bu örgümü yalancı selanik ve düz örgünün karışımından yaptım. Dikdörtgen şeklinde örüp en üstünü kesmeden içinden ip geçirip büzdüm.Tam ortasında küçük bir delik kalıyor orayadı saç örgüsü yapıp diktim. Birde ipçiden parlak dikilebilen taş buldum güzelce süsledim. Güle güle taksın. Ancakkkkkkkk fotoğraf makinamın azizliğine uğradım dedimya tarihe hiç bakmayın. Tarih bu tarih.

5 yorum:

biryudumhobi dedi ki...

çok güzel olmuşlar eline sağlık iyi günlerde giysin.

gelibolu17 dedi ki...

canım bende seni tanıdığıma çok memnun oldum...fazla ziyaretine gelemesemde hep aklımdasın inanki.
sevgiler selamlar hayırlı cumalar...
bu arada bere ve atkı çok güzel ama içindeki şirine daha güzel.maşşallah,Rabbim nazardan korusun.sevgiler canım

Adsız dedi ki...

emelcim harika olmuş ellerine sağlık ama asıl harika olan ECE MELEK RABBİM NAZARLARDAN KORUSUN nilhan

harosa dedi ki...

CANIM BENIM GÜLE GÜLE KULLANSIN

Adsız dedi ki...

selam arkadaşıma bere çok güzel ve farklı olmuş güzel günlerde kullansın www.safiyece.blogcu.com